Експеримент показує, що ДНК, можливо, існувала до появи життя

Pixabay/Victor Tangermann
Вчені припускають, що перше життя на Землі використовувало РНК, а ДНК розвинулася пізніше. Але новий експеримент показує, що обидві генетичні молекули утворилися в один і той же час.

Історія переписування

Ви, ймовірно, думаєте про генетичному коді як про проєкт для біологічних організмів — карті, яку їх тіла використовують для росту, життя і розмноження.

Але, згідно дивуватися новому британському дослідженню, повідомляє Scientific American, необроблені компоненти ДНК, можливо, існували набагато довше, ніж живі організми, — врешті-решт, виплескуючи, в початкових умовах, в самого раннього предка з усіх відомих в життя.

Налаштування сцени

Основна ідея, згідно з дослідженням, опублікованим в журналі Nature в цьому місяці, полягає в тому, що вчені використовували ціаністий водень для моделювання того, що, як вони вважають, були ранніми умовами на Землі, які породили життя.

Загальноприйнято, що РНК передувала живим організмам, але не ДНК. Але в цьому новому дослідженні вчені виявили, що при правильних хімічних умовах РНК і ДНК могли «співіснувати в строгих парах на нашій планеті до виникнення життя», згідно SciAm — провокаційне припущення, що обидва ключових генетичних компонента життя насправді існував раніше, ніж життя.

Величезна претензія

Не всі переконані. Багато дослідників сказали SciAm, що дослідження може бути правильним, але є більш реалістичні пояснення того, як почалася генетика.

«Існують і інші, більш точні гіпотези про місця виникнення життєвих і пребіотичних молекул», — сказала SciAm Френсіс Уестолл, директор по екзобіології в Центрі молекулярної біофізики Національного центру французьких наукових досліджень в Орлеані.

Джерела: Scientific American