Вчені стверджують, що новий метод може виміряти свідомість

Pixabay/Victor Tangermann
Нове дослідження на фруктових мухах виявило способи кількісного вимірювання рівня свідомості, який в цей час відчуває муха.

Команда вчених говорить, що вони знайшли спосіб кількісного виміру свідомості, відкриття, яке може мати величезне значення для лікування коматозних пацієнтів.

«Це важливо, тому що він пропонує надійний спосіб визначення рівня свідомого порушення шляхом підключення до невеликої ділянки мозку, а не до багатьох частинах мозку», — сказав фізик Монаш і провідний дослідник Каван Моді в пресі. реліз. «Це також говорить про те, що існує явна ознака свідомого порушення, який не залежить від конкретних зовнішніх подразників».

Група вчених з Університету Монаша виявила виразні неврологічні сигнали при стані і анестезії плодових мушок, згідно з дослідженням, опублікованим в п'ятницю в журналі Physical Review Research. Мухи, які зазвичай використовуються в біологічних дослідженнях, мабуть, мають різні, піддаються кількісному вимірюванню рівні свідомості, які можуть бути виявлені в нейронних записах.

По суті, складність нервових сигналів мух була пов'язана з їх рівнем свідомого порушення. У стережуть мух активність мозку була складнішою, ніж у анестезірованних, і ці сигнали можуть забезпечити нову основу для майбутніх записів.

Дослідження людської свідомості набагато складніше, ніж у плодової мухи — мозок мухи має 100 000 клітин, а мозок людини — 86 мільярдів, — але дослідники сподіваються, що їх робота також перейде на дослідження людини.

Якщо метод працює на людях, він може дати лікарям новий спосіб досліджувати уми Нереагуючі пацієнтів в їх лікуванні.

«Це серйозна проблема в нейробіології, — сказав Моді в прес-релізі, — де важливо усвідомлювати різницю між несприйнятливими вегетативними пацієнтами і тими, хто страждає від стану, при якому пацієнт усвідомлює, але не може рухатися або усно спілкуватися через повний параліч майже всіх довільних м'язів тіла ».

Джерела: