Вчені кажуть, що знайшли ідеальне місце для колонії на Марсі

ESA/DLR/FU Berlin/J. Cowart
Щоб захистити майбутніх поселенців Марса від смертельного космічного випромінювання, дослідники пропонують будувати будинки в підземних тунелях.

Життя в трубі

Однією з найбільш серйозних проблем, з якими стикаються потенційні поселенці на Марсі, є постійна бомбардування смертельної космічною радіацією, з якої вони зіткнуться.

Але команда вчених-планетологів з Вашингтонської академії наук має уявлення про те, як убезпечити себе на Червоній планеті, повідомляє Live Science: щоб уникнути космічних променів, вони пропонують будувати поселення всередині підземних печер, званих лавовими трубами. — і вони кажуть, що вибрали ідеальне місце.

Домашні мисливці

Район мрії дослідників: глибокий ударний басейн під назвою Hellas Planitia, недалеко від екватора, де, за даними Live Science, рівні радіації нижче, ніж в інших місцях на Марсі.

Після виявлення трьох структур, які здаються лавовими трубами, на основі зображень, отриманих НАСА Mars Reconnaissance Orbiter, команда перевірила їх гіпотезу про радіаційного захисту на лавових трубах в трьох штатах США. Трубки блокували до 82 відсотків сонячної радіації, яка досягла поверхні Землі, згідно з їхнім дослідженням, яке було прийнято Журналом Вашингтонської академії наук.

Небезпечне сусідство

Експерти вже не в перший раз пропонують використовувати лавові трубки для заселення нового світу: наприклад, у космічного агентства Японії було таке ж пропозицію про поселення на Місяці у 2017 році. Але, не дивлячись на популярність ідеї, Live Science повідомляє, що це все ще піддає ризику потенційних поселенців.

Навіть при рівнях радіації нижче середнього в Hellis Planitia і екранування підземних тунелів поселенці зіткнуться з небезпечними рівнями космічного випромінювання, що означає, що їм буде потрібна додаткова підтримка, перш ніж вони підуть.

Джерела: Live Science