Вчені побудували тривимірну карту мозку миші зі 100 мільйонів клітин

Allen Institute for Brain Science
Команда нейробіологів тільки що створила повну тривимірну карту мозку миші, яка, за їхніми словами, може змінити гру для дослідників.

Повний атлас

Після трьох років роботи група нейробіологів створила повну тривимірну карту мозку миші, яка, за їхніми словами, могла б змінити ігрове середовище для біологічних досліджень.

Карта, третій і найамбітніший атлас мозку миші, розроблений Інститутом досліджень мозку ім. Аллена, містить координати для 100 мільйонів клітин мозку, згідно з дослідженням, опублікованим у четвер в журналі Cell. Оскільки мишей так часто використовують в неврологічних дослідженнях, це може значно поліпшити швидкість, з якою вчені відкривають нові відкриття.

Новий вимір

Традиційно аналіз мозку тварини включає сканування тонких паперових зрізів або запис нейронної активності шляхом прикріплення його за допомогою зондів. Надаючи повну віртуальну карту, дослідники сподіваються скоротити більш виснажливі аспекти неврологічних експериментів.

«Атлас був дійсно необхідним ресурсом, який дозволив самій ідеї проводити дослідження на рівні мозку», — сказав дослідник Інституту Аллена Нік Штейнмец в прес-релізі. «Коли ви записуєте з сотень сайтів по всьому мозку, це вводить новий масштаб дослідження».

Карта життя

Незважаючи на те, що ця нова ітерація є найповнішим атласом мозку на сьогодні, команда сподівається продовжити її розробку, оскільки вони дізнаються більше.

«Як ми тепер знаємо, атласи повинні розвиватися і бути живими ресурсами, тому що, коли ми дізнаємося більше про те, як організований мозок, нам потрібно буде робити оновлення», — сказала нейроанатоміст Інституту Аллена Джулі Харріс. «Створення атласів автоматичним, неупередженим способом — це те, де поле, ймовірно, переміщається».

Джерела: Інститут мозку ім. Аллена