Астронавтка НАСА встановила новий космічний рекорд

NASA/Bill Ingalls
Астронавтка НАСА Крістіна Кох повернулася на Землю після того, як провела рекордні 328 днів на борту Міжнародної космічної станції.

Успіх місії

У четвер космічний корабель "Союз", який перевозив трьох астронавтів з Міжнародної космічної станції, благополучно приземлився з парашутом в сніговий Казахстан.

Одна з цих космонавтів, Крістіна Кох з НАСА, провела на МКС 328 днів. Це робить її новим рекордсменом за тривалістю одиночного космічного польоту однією жінкою: її політ тривав на 39 днів довше, ніж у попереднього рекордсмена, астронавта НАСА Пеггі Уїтсон.

Вперше у світі

Тривалість місії Кох була не єдиною чудовою особливістю її досвіду на МКС. Кох також брала участь в першому космічному виході у відкритий космос, що складався виключно з жінок, з космонавтом НАСА Джессікою Меїр 18 жовтня 2019 року.

«Ми зловили очі один одної, і ми знали, що нам випала велика честь надихнути настільки багатьох, — сказала вона журналістам, розмірковуючи над виходом у відкритий космос, — і просто почути, як наші голоси говорять з Mission Control, знаючи дві жіночі голоси ніколи не був на петлях, разом вирішуючи ці проблеми зовні — це було дійсно особливе почуття».

Повернення до природи

Що стосується того, що їй буде найбільше бракуватиме в її перебування на орбіті, Кох сказала, що це будуть її колеги-космонавти і весело стрибати в умовах мікрогравітації. Але тепер, коли вона повернулася на Землю, ви, ймовірно, виявите, що вона гойдається в воді.

«Я живу поруч з пляжем, і мені дуже подобається вода, тому я сподіваюся піти поплавати або зайнятися серфінгом або просто вигулювати собаку на пляжі, відчувати пісок, відчувати вітер», — сказала вона, повідомляє CBS News, додавши: «Я не можу чекати, щоб бути на природі».

Джерела: BBC News