Потужний радіосигнал з далекої галактики, здається, має систему

CHIME
Команда дослідників з Корнельського університету виявила джерело швидкого радіосигналу, який випромінює у дивно регулярному 16-денному циклі.

Шлях виходу

Швидкі радіосплески (FRB) чарували астрономів з того часу, як вони вперше спостерігалися у 2007 році.

Ми тільки почали розуміти ці потужні сигнали і ще не з'ясували їх причину. Деякі навіть припустили, що вони можуть бути ознаками позаземного життя.

Тепер, як повідомляє Вайс, нове дослідження, проведене дослідниками Корнельського університету, виявило джерело ФРБ на відстані близько пів мільярда світлових років від Землі, який зловісно пульсує в регулярному 16-денному циклі.

Розпізнавання образів

Це робить його першим виявленим FRB, який знаходиться на періодичному графіку, згідно зі статтею.

Команда проаналізувала 28 сплесків в період з вересня 2018 року по жовтень 2019 року, записаних канадським експериментом по швидкому радіосплесковому експерименту з картування інтенсивності водню (CHIME / FRB), радіотелескопом в Британській Колумбії, Канада.

Таємниця залишається

У вчених є ряд ідей щодо того, що може бути причиною регулярного циклу. Наприклад, сигнал може виходити від орбітального об'єкту, який посилає сигнали тільки в певній точці на своїй орбіті.

Це також може відбуватися від подвійної зоряної системи, що складається з масивної зірки і сильно намагніченої зірки, як змальовано в загальних рисах в іншому дослідженні, опублікованому на arXiv.

Джерела: Vice