Лікування забезпечує переваги вправ без фізичних вправ

Victor Tangermann
Зв'язок між білком сестрин і фізичними вправами одного разу може дозволити нам насолоджуватися перевагами фізичної активності, навіть не покидаючи своїх диванів.

Якщо ви ще не відмовилися від свого новорічного обіцянки більше займатися фізичними вправами, ви, ймовірно, це зробите до 19 січня.

І це, принаймні, частково тому, що фізичні вправи можуть, ну, ніби як відстій.

Але тепер міжнародна команда дослідників виявила зв'язок між природним білком і користю для здоров'я від тренувань — зв'язок, яка одного разу може дозволити нам користуватися перевагами фізичних вправ, навіть не покидаючи своїх крісел.

Завдяки попередньому дослідженню команда цього нового дослідження, яке було опубліковано в журналі Nature Communications в понеділок, вже знала, що білок сестрин накопичується в м'язах після фізичних вправ.

Щоб дізнатися більше про зв'язок білка з фізичними вправами, вони провели експеримент з використанням мух Drosophila, у яких є природний інстинкт вилазити з пробірок.

Спочатку вони розводили деяких мух, оскільки їм не вистачало здатності створювати сестрин. Потім вони створили «бігову доріжку для мух», щоб вони могли спонукати як спеціально виведених мух, так і звичайних мух проявляти себе протягом тривалих періодів часу.

На початку тритижневого тренувального періоду на біговій доріжці все мухи можуть бігати від чотирьох до шести годин. До кінця тренувального періоду нормальні мухи показали поліпшену витривалість. Однак мухи, нездатні виробляти сестрин, не показали ніякого поліпшення.

Команда також підняла рівень сестрину в м'язах третьої групи мух, які ніколи не використовували бігову доріжку. Ці мухи проявили навіть більшу витривалість, ніж звичайні мухи після тренування — це говорить про те, що один білок може принести користь поліпшеною витривалості навіть без вправ.

В ході досліджень на мишах команда виявила, що гризуни, що не володіють здатністю виробляти сестрин, також не могли користуватися деякими перевагами фізичних вправ, включаючи поліпшення аеробних можливостей, поліпшення дихання і спалювання жиру.

«Ми пропонуємо, щоб сестрин міг координувати ці біологічні дії, включаючи або вимикаючи різні метаболічні шляхи», — сказав дослідник Джун Хі Лі в прес-релізі. «Цей вид комбінованого ефекту важливий для отримання ефектів вправ».

Однак зараз людям, які хочуть насолоджуватися перевагами фізичних вправ, пов'язаних з сестрин, необхідно продовжувати відвідувати тренажерний зал — молекули сестрин занадто великі, щоб перетворюватися в добавку, пояснив Лі в прес-релізі.

Проте, команда планує продовжити вивчення білка, тому майбутня таблетка сестрин, яка врятує вас від пітливості на шляху до поліпшення здоров'я, може бути на горизонті.

Джерела: EurekAlert