Дослідження розкриває генетичні зв'язки між психічними розладами

Zephyris/Victor Tangermann
Нове дослідження виявило 109 генетичних варіантів, пов'язаних з більш ніж одним психічним розладом, відкриття, яке могло б допомогти визначити майбутні методи лікування.

Психіатричні розлади зачіпають 25 відсотків населення в будь-який даний рік. Але, не дивлячись на їх поширеність, дослідники досі не знають, що викликає багато проблем з психічним здоров'ям, і це може зробити лікування їх неймовірно важким.

Але тепер нове дослідження виявило понад сто варіантів генів, які можуть вплинути на ризик розвитку у людини множинних психічних розладів — біологічна підказка, яка може привести до більш ефективного лікування розладів в майбутньому.

Для дослідження, яке було опубліковано в журналі Cell в четвер, дослідники з Массачусетської лікарні загального профілю та Консорціуму психіатричної геноміки проаналізували генетичні дані 727 126 осіб, приблизно у третини з яких лікарі раніше поставили діагноз, принаймні, одному з восьми загальні психічні розлади.

Цей аналіз дозволив дослідникам виявити 109 варіантів генів — невеликі відхилення в ДНК — пов'язані з декількома психічними розладами.

Вони також виявили, що деякі розлади мали кілька варіантів генів, що дозволило їм класифікувати умови по групах на основі їх генетичних зв'язків. Наприклад, біполярні розлади, велика депресія і шизофренія мали кілька варіантів, як і розлад аутистичного спектру, СДУГ і синдром Туретта.

«Розуміння того, як конкретні генетичні варіації можуть сприяти широкому спектру захворювань, може розповісти нам про ступінь, в якій ці розлади можуть мати загальну біологію», — Джордан В. Смоллер, директор Відділення психіатричної і нейроразвинутої генетики Массачусетської лікарні загального профілю сказав в прес-релізі.

«Тією мірою, в якій ці гени можуть мати широкі ефекти, — додав він, — вони можуть стати потенційними мішенями для розробки нових методів лікування, які можуть принести користь множинним станів».

Джерела: Massachusetts General Hospital