Організм, який їсть метеорити, може допомогти нам знайти інопланетне життя

Volker Brinkmann/NASA/Victor Tangermann Read This
Вчені виявили, що одноклітинний організм може споживати матеріали з метеоритів для свого виживання, що може допомогти нам в нашому полюванні на інопланетне життя в космосі.

Мікробний нащадок деяких з найбільш ранніх земних життів може не тільки виживати, харчуючись метеоритами, а й, здавалося б, процвітати на космічних скелях — відкриття, яке може допомогти нам виявити ознаки минулого життя у всьому всесвіті.

Люди і всі інші тварини повинні їсти органічні речовини, щоб вижити. Однак одноклітинний організм Metallosphaera sedula (M. sedula) може виробляти свою енергію, харчуючись неживими предметами, такими як метали, що дозволяє йому процвітати в найнесприятливіших умовах на Землі, в тому числі всередині вулканів.

Що стосується нового дослідження, опублікованого в понеділок в журналі Scientific Reports, група дослідників під керівництвом вчених з Віденського університету вирішила подивитися, що станеться, якщо вони спробують нагодувати M. sedula деяким з метеоритів Північно-Західної Африки 1172, який був виявлений у 2000 році.

З цією метою вони поміщали клітини організму на стерилізовані плити метеорита і годували інші клітини його подрібненими шматочками. Третя група служила контролем з дієтою халькопіритом, мінералу мідь-залізо-сірка.

Дивно, але M. sedula поглинула метеорит навіть з більшою готовністю, ніж земна їжа, і його чисельність зростає на першому швидше, ніж на другому.

«Ми виявили, що реакція цілком задовільна», — сказала Материнській платі дослідник Тетяна Мілоевіч. «Наші студенти в лабораторії також відразу помітили, що клітини дуже яскраві, вони танцюють на космічному камені».

Використовуючи електронний мікроскоп, команда Мілоевіча змогла побачити, які саме метали-метеорити їх бактерії їли і хімічно трансформувалися навіть після загибелі організмів — і вчені вважають, що ця інформація може допомогти в нашій полюванні на позаземне життя.

«Ми провели це дослідження, щоб виявити мікробні відбитки пальців — металовмісні мікрофоссіли — залишені на скелястому неземне матеріалі», — сказала Мілоевіч Гізмодо. «Це повинно бути корисно при відстеженні біосигнатур для пошуку життя в інших місцях Всесвіту. Якщо життя коли-небудь трапиться на іншій планеті, схожі мікробні відбитки пальців все ще можуть бути збережені в геологічних записах».

Джерела: Материнська плата