Кишкові мікроби перетворюють тип А в універсальну донорську кров

Дослідники з Університету Британської Колумбії виявили в кишечнику людини мікробів, які продукують два ферменти, які ефективно очищають кров антигенів типу А, перетворюючи її в тип О.

Не твій тип

Кожна людина народжується з однією групою крові — A, B, AB і O — і це визначає тип крові, яку вони можуть отримати при переливанні. Введіть їм «неправильний» тип, і реакція може бути фатальною.

Однак будь-яка людина може отримати кров типу O при переливанні. Це робить його неймовірно цінним, і тепер дослідники виявили спосіб перетворення крові типу А в цей універсальний тип донора — потенційно подвоюючи наші запаси в процесі.

Засіб для видалення антигену

Різниця між центрами різних груп крові на молекулах цукру або антигени крові на поверхні еритроцитів.

Якщо людина з групою крові А отримує переливання типу B, його імунна система помітить присутність антигенів типу B і нападе на клітини крові. Але оскільки в крові типу О ні антигенів, будь-хто може її отримати.

Пропозиція на вимогу

В дослідженні, опублікованому в понеділок в журналі Nature Microbiology, дослідники з Університету Британської Колумбії докладно описують виявлення в кишечнику людини мікробів, які продукують два ферменти, які ефективно очищають кров антигенів типу А, перетворюючи її в тип О.

Команда планує провести подальші дослідження, щоб переконатися, що процес видаляє всі антигени крові. Якщо це станеться, то вся ця конвертована кров типу А майже подвоїть кількість доступної універсальної донорської крові — і ми будемо дякувати людини.

Джерела: Science