Вчені знайшли новий спосіб стимулювати стійкі реакції синтезу

Enrique Meseguer via Pixabay/Tag Hartman-Simkins
Вчені з Лабораторії фізики плазми в Принстоні знайшли новий спосіб запуску реакцій ядерного синтезу.

Тепле злиття

Вчені з Лабораторії фізики плазми в Прінстоні кажуть, що вони знайшли новий спосіб запуску реакцій ядерного синтезу.

Нова методика, описана в дослідженнях, опублікованих в минулому місяці в журналі Physics of Plasmas, надає реакторів альтернативний засіб для перетворення газу у сверхгарячій плазму, яка призводить до реакцій синтезу з меншою кількістю обладнання, що займає цінне лабораторне простір — ще один крок довгий шлях до практичної силі термоядерного синтезу.

Старий зі старим

Прямо в центрі токамака, типового експериментального ядерного термоядерного реактора, знаходиться великий центральний магніт, який допомагає генерувати плазму. Нова методика, яка називається «перехідна коаксіальна спіральна ін'єкція», усуває магніт, але все ж генерує стабільну реакцію, звільняючи простір, займане магнітом для іншого обладнання.

«Добрі новини з цього дослідження, — сказав у своєму прес-релізі дослідник Інституту Макса Планка Кеннет Хаммонд, — це те, що прогнози запуску в великих пристроях виглядають багатообіцяючими».

Джерела: ScienceDaily