Міжнародна космічна станція кишить мікробами

Gerd Altmann via Pixabay/Tag Hartman-Simkins
Вчені знайшли на МКС від 10 000 до мільярда бактеріальних або грибкових клітин, здатних до розмноження — на квадратний метр.

Переповнений корабель

Міжнародна космічна станція (МКС) стає переповненій.

Звичайно, тільки кілька людей провели час на борту орбітальної станції. Але виявляється, що МКС кишить бактеріальними й грибковими колоніями, згідно з дослідженням, опублікованим в понеділок в журналі Microbiome.

Космічна культура

Вчені взяли зразки з восьми точок на МКС протягом 14 місяців, згідно з дослідженням. Вони знайшли від 10 000 до мільярда колонієутворюючих одиниць — тобто бактеріальних або грибкових клітин, здатних до розмноження — на квадратний метр.

Більшість мікробів були пов'язані з мікробіома людини, що означало, що вони подорожували автостопом в кишечнику або шкірі астронавта. Але в дослідженні говориться, що багато хто з них є потенційно заразними — і, як раніше повідомлялося Футуризмом, деякі помилки на МКС стійкі до антибіотиків.

Полювання на жуків

На даний момент неясно, яку загрозу становлять ці бактерії й грибки для членів екіпажу МКС, оскільки в даному конкретному дослідженні було визначено, які мікроби присутні в яких кількостях. Але попередні дослідження показали, що космічні подорожі можуть змінити та послабити імунну систему астронавта.

«Вплив мікробіома в приміщенні на здоров'я людини стає все більш важливим для космонавтів під час польотів через зміну імунітету, пов'язаного з космічним польотом, — йдеться в дослідженні, — і через відсутність складних медичних втручань, доступних на Землі».

Джерела: Gizmodo