Вчені звернули алкоголізм щурів, стріляючи лазером в їх мізки

Andre Bellaire via Pixabay/Tag Hartman-Simkins
Вчені знайшли спосіб звернути залежність щурів від алкоголю, вимкнувши певні нейрони в їх мозку лазерними променями.

Перемикач залежності

Вчені з Scripps Research кажуть, що знайшли спосіб змінити залежність щурів від алкоголю, підірвавши певні нейрони в їх мозку лазерними променями — зміна, яке вони порівняли з «клацанням перемикача».

«Що дивного в цих висновках, так це те, що ми змогли контролювати мотивацію вживати алкоголь у сильно залежних людей одним клацанням миші», - сказав професор Scripps Олів'є Джордж в інтерв'ю Digital Trends. «Імплантуя волоконну оптику глибоко в мозок і включивши лазер, який специфічно інгібує ці нейрони, ми могли б значно скоротити вживання алкоголю і фізичні симптоми абстиненції».

Лазер для мозку

Чи не занадто хвилюйтеся про перспективи нового лікування людини, що випливає з дослідження, яке нещодавно було опубліковано в журналі Nature Communications. Хоча дослідники Scripps сподіваються на майбутнє роботи, вони попереджають, що можуть пройти десятиліття, поки технологія не буде готова для тестування на людях.

«Ця робота вимагає використання передових технологій, які ще не схвалені для використання на людях, тому може знадобитися від 15 до 30 років, перш ніж ми побачимо алкоголіків з імплантатами мозку, які допоможуть їм контролювати свою тягу», - сказав Джордж Digital тенденції.

Джерела: Digital Trends