Космічний «гало-двигун» буде використовувати енергію чорних дір

NASA/Thor Deichmann/Victor Tangermann
Нова концепція, яка називається «гало-двигун», може дозволити космічним кораблям майбутнього досягати неймовірних швидкостей — використовуючи енергію з чорних дір.

Гало-двигун

Нова обурлива концепція, яка називається «гало-драйв», може дозволити космічним кораблям майбутнього досягати неймовірних швидкостей — використовуючи лазери для крадіжки енергії з чорних дір.

«Це схоже на систему автомагістралей, де ви повинні платити одноразову плату», - сказав New Scientist дослідник з Колумбійського університету Девід Кіппінг. «Після того, як ви заплатите комісію, ви зможете їздити по автомагістралі стільки, скільки захочете».

Веселощі чорної діри

Кіппінг описав привід Halo в новій статті, опублікованій на сервері препринтів arXiv.

По суті, ідея полягає в тому, щоб космічний корабель вистрілив потужним лазером в чорну діру. Потім корабель спіймав би перевантажений промінь, коли він вигинався навколо надщільного зоряного об'єкта для мега швидкості.

«Новий учений» зазначає, що сучасні космічні кораблі вже використовують версію тієї ж ідеї, стріляючи з рогатки навколо Юпітера, щоб отримати гравітаційну допомогу в зовнішнє сонячну систему.

Але колеги Кіпінга не зовсім переконані в тому, що гало-драйв вимагає доступу до чорної діри та надпотужному лазеру.

«З інженерними деталями дійсно важко розібратися будь-яким реалістичним способом», - сказав New Scientist фізик Гарвардського університету Аві Леб. «Я б не сказав, що це практично».

Джерела: New Scientist