Кімнатна рослина з кролячим ДНК може очистити повітря у вашому домі

Tag Hartman-Simkins
Дослідники з Університету Вашингтона виявили, що здатність детоксикації звичайної кімнатної рослини можна підвищити додаванням трохи ДНК від звичайного кроля.

Кролячий пунш

Ваш будинок, швидше за все, є розсадником токсинів, і все, від формальдегіду до хлороформу, потрапляє в повітря, яким ви щодня дихаєте.

Загальновідомо, що кімнатні рослини можуть видаляти деякі з цих токсинів з повітря, але не в значних кількостях. За оцінками експертів, для ефективної детоксикації повітря у вашому домі вам знадобляться два великих кімнатних рослини на кожні 100 квадратних футів.

Але тепер, дослідники з Університету Вашингтона виявили, що вони можуть підвищити здатність детоксикації звичайного кімнатної рослини, поєднуючи трохи ДНК - від простого старого кролика.

Надійся на це

В дослідженні, опублікованому в четвер у журналі Environmental Science & Technology, команда розповідає, як він представив ген ссавців CYP2E1 плюща рослин. Цей ген кодує фермент, який розщеплює багато токсинів, що зазвичай зустрічаються в будинку, в тому числі бензол і хлороформ.

Після вбудовування кролика CYP2E1 в геном рослини, дослідники помістили рослина в закритий контейнер. Потім вони вводили бензол або хлороформ в контейнер. Контейнери з незміненими рослинами або взагалі без рослин служили в якості контролю.

Через три дні концентрації газу в контейнерах з рослинами, модифікованими ДНК кролика, різко впали. Через вісім днів дослідники ледь могли виявити хлороформ. Концентрації токсинів в контейнерах з незміненими рослинами або взагалі без рослин залишилися незмінними.

Прохолодний фактор

Дослідники вважають, що біофільтр, що містить їх модифікований плющ, може очищати повітря будинки з тією ж швидкістю, що і комерційний фільтр сажі.

Ні слів про те, які переваги може мати такий фільтр в порівнянні з комерційним аналогом: чи буде він дешевше, довше або краще для навколишнього середовища? - але навіть якщо вони ідентичні у всіх цих відносинах, було б здорово сказати, що рослина з ДНК кролика допомагає очищати повітря у вашому домі.

Джерела: Американське хімічне товариство