Нове шифрування засноване на випадковому русі живих клітин

Jason Drees for the Biodesign Institute
Інженери з Університету штату Пенсильванія знайшли спосіб розробити ключі шифрування, які неможливо реконструювати, за допомогою відстеження випадкових переміщень тисяч біологічних клітин.

Зламати код

Кібербезпека повністю залежить від здатності комп'ютера створювати код, який інші комп'ютери занадто слабкі для злому або рішення. Але оскільки комп'ютери ростуть краще при зломі складних кодів, нам можуть знадобитися принципово нові підходи до цифрової безпеки, особливо якщо вчені з'ясують, як створювати функціональні, потужні квантові комп'ютери.

Тепер інженери Пенського державного університету кажуть, що вони знайшли спосіб розробити ключі шифрування, які неможливо реконструювати, відстежуючи випадкове переміщення тисяч біологічних клітин і перетворюючи постійно мінливі дані в ключ шифрування, згідно з дослідженням, опублікованим в цьому місяці в журналі Advanced Theory and Simulation.

Squishy Security

Перевага перетворення біологічної активності в ключ безпеки полягає в тому, що, на думку дослідників, вона більш імовірна бути дійсно випадкової, ніж будь-яка річ, створена комп'ютером. Це значно ускладнює для будь-якого хакерського комп'ютера прогнозування або зворотний інжиніринг ключа.

«Оскільки немає математичної основи для багатьох біологічних процесів, жоден комп'ютер не може їх розплутати», - сказав Саптарші Дас, інженер зі штату Пенсильванія, в прес-релізі, опублікованому університетом.

Команда сфотографувала дуже мобільні Т-клітини, виявлені в імунній системі тварин - вони використовували клітини людини, тому що вони живуть довше в лабораторії, - коли вони переміщалися, і перетворювали кожну фотографію в детальне, чорно-біле зображення, на якому кожен піксель перетворюється в двійковий код в залежності від того, чи містить він осередок в будь-якої заданої точки. Потім вони об'єднали серію зображень для створення високозахищеного ключа шифрування.

Навіть якби потенційний хакер знав точний тип і кількість використовуваних осередків, швидкість, з якою був сфотографований масив осередків, і всі інші деталі експериментальної установки, вони були б важко натисніть, щоб передбачити напрямки, в яких кожна осередок переміщалася з плином часу, за словами інженерів штату Пенсильванія.

Рухомі фігури

Саме ця вроджена непередбачуваність робить криптографію на основі біології настільки важкою для злому. У міру появи квантових комп'ютерів сучасні системи безпеки, засновані на складних математичних завданнях - складних для класичних комп'ютерів, але для квантової технології - не під силу. Для квантового комп'ютера злом сучасних методів криптографії було б схоже на те, як ви або я допомагаємо другокласнику з домашнім завданням з математики.

Ось чому це дослідження так важливо - воно бере на себе задачу створення складного, випадкового ключа безпеки з рук комп'ютерів, які незабаром будуть здаватися такими елементарними в порівнянні з квантовими комп'ютерами, і в руки системи, що Інженери Penn State кажуть, що квантові комп'ютери не будуть знати, як прогнозувати.

Джерела: Penn State News