Легалізація Канадою канабісу надає більше можливостей науковцям

Вчені Канади тепер можуть провести дослідження по геному канабісу та потенційним фармацевтичним застосуванням рослини, які можуть варіюватися від лікування болю до допомоги при нападах.

Дослідження канабісу

Канада легалізує канабіс для рекреаційного використання сьогодні, а стоунери по всій країні радіють цьому руху, що відкриває продаж вилікуваний марихуани та її похідних, таких як масла, в комерційних магазинах.

Але легалізація - це не просто розумне політичне рішення з точки зору податкових надходжень, туризму і реформи кримінального правосуддя - це також, на думку вчених, незвичайна можливість для дослідників, які вважають, що завод канабісу може дати багатообіцяючі нові медичні процедури.

Пот-наука

Варто відзначити, що в журналі Science розповідається історія Джонатана Пейджа, досвідченого біолога заводу, який вивчав гени, які впливають на видобуток нафти на заводі з виробництва канабісу, живучи в Німеччині.

Коли він повернувся на свою батьківщину в Канаді, Сторінка потрапила в блокпост. Він подав заявку на роботу в Національний дослідницький рада країни (NRC), і під час інтерв'ю він запропонував вивчити, як рослина канабісу виробляє канабіноїди, клас сполук, які діють на організм людини складними способами.

Він отримав роботу, але коли він повідомив про роботу, його бос сказав йому, що дослідницький проект не була стартером, тому що канабіс був офіційно незаконним, NRC не зміг його вивчити.

Високий час

Тепер, коли Канада легалізує канабіс, згідно з наукою, вчені країни можуть провести світові дослідження по геному канабісу та потенційним фармацевтичним застосуванням рослини, які можуть варіюватися від лікування болю до допомоги при нападах.

Цей крок може також привести до витоку мізків з країн, які все ще блокують дослідження канабісу, включно зі Сполученими Штатами. У 2013 році Пейдж відмовився від свого урядового положення, щоб почати дослідницьку компанію канабісу під назвою «Ананда». Грег бауту, дослідник, який розводив помідори для Монсанто в Каліфорнії, покинув США в цьому році, щоб приєднатися до канадської Ананд, де зараз працює програма розведення і генетики компанії.

«Є ці супер основні, величезні питання, на які потрібно відповісти», - сказав бауту Science. «Ви можете зробити ці дійсно прості експерименти і отримати ці величезні результати».

Джерела: Наука