Мікробна броня може захистити коралові рифи, що вмирають

Дослідники з Університету штату Огайо виявили, що корали, які були більш стійкими до суворих умов океану, також мали більш здорові мікробіоми. Тому мікроби можуть бути необхідні для підтримки здоров'я коралів в стресових умовах.

Виявляється, що люди не є єдиним видом, який покладається на свій мікробіом, щоб залишатися здоровим. Дослідники з Університету штату Огайо вивчають мікробні спільноти коралів, які, як видається, залишаються більш здоровими в теплих кислотних водах, які зазвичай вбивають їх, коли їх мікробіоми залишаються недоторканими. Це багатообіцяючі новини, враховуючи, що теплі, кислі води - саме те, що очікується в результаті зміни клімату.

Під керівництвом дослідника Андреа гроттоле команда виставила два різних види коралів на високі температури і високі рівні кислотності, очікувані до кінця століття. Зазвичай, коли корал відчуває ці умови, він вживає рішучих заходів: коралове тварина, яке будує скелет карбонату кальцію, який ви бачите, коли йдете по підводному плаванню, викидає свого партнера, симбіотичні водорості, які допомагають коралу приготувати їжу. Цей процес відомий як відбілювання, так як водорості приймають колір структури з ним, коли він йде, і він зазвичай вбиває корали.

У двох верхніх зображеннях зображені коралові корали до і після впливу більш високих температур і кислотності. Нижні зображення показують, мабуть, більш пружний жовтий прокруточний корал. Перебування Університету штату Огайо «width =
Вище, стагестронний корал до (зліва) і після (праворуч) більш високі температури і кислотність. Нижче, жовтий прокрутки корала до і після тих же умов. Зображення: Університет штату Огайо

Проте, один з коралів, який досліджувала команда Гротлоллі, був відносно незворушний теплими і кислими умовами. Коли вони дивилися на мікроби, що живуть в шарі слизу на його поверхні, вони також виявили, що види, що живуть там, були майже такими ж, як і до стресового експерименту. Тим часом, інший корал вивчав вибілений, у відповідь на мінливі умови, а бактерії, що живуть на ньому, зменшувалися за кількістю і різноманітністю.

Однак команда гроттоле ще не впевнена, що зміна мікробів є лише кореляцією, або якщо вони можуть мати причинний зв'язок з здоров'ям коралів.

«Там набагато більше невідомо, чим відомо», - глибоко сказав гроттоле. «Ми не знаємо, чи є зміни в мікробному співтоваристві, які викликають зрушення в фізіології, або якщо це зміни в фізіології, які роблять корал паче не хорошим господарем мікробів».

Дослідники напружено працюють, намагаючись розплутати ці відносини. Рання робота, безсумнівно, передбачає, що, подібно до мікробіома людей, коралові мікроби допомагають тваринам справлятися зі стресом і боротися з хворобою. Мікроорганізм з коралів може бути навіть гнучким: експерименти по пересадці більш холодних водяних коралів в більш теплі середовища показують, що тварини змогли забрати нові види бактерій і вижили.

Ця інформація може допомогти вченим з'ясувати способи збереження коралів в більш теплих і більш кислих морях - будь то виявлення областей з більш стійким коралом для захисту, надання прибутків коралів для нарощування їх мікробіома або навіть розмноження «супер коралів», які можуть краще обробляти теплі моря.

Така дія може знадобитися раніше, ніж пізніше. Найнедавніше глобальна подія знебарвлення коралів тривало більше трьох років, і в багатьох рифах було знищено від 70 до 100 відсотків коралів. Для більшості рифів потрібно принаймні десять років, щоб оговтатися від такого масштабу, але вчені не очікують, що вони так довго будуть.

Джерела: Oceans, Ohio State News