Відкриття вірусного інсуліну передбачає, що мікроби можуть впливати на діабет

Дослідження, проведені в Діабетичному центрі Джосліна, виявили, що деякі віруси мають схожу генетику з людськими гормонами. Команда виявила чотири віруси, які реагували з клітинами аналогічно інсуліну.

Вірусний інсулін

Дослідники з Бостонського Центру діабету Джосліна виявили чотири віруси, які зазвичай зустрічаються у риб з можливістю створення інсуліноподібний гормонів. Відкриття цих вірусних видів інсуліну може свідчити про те, що мікроорганізми впливають на розвиток діабету, а також інші стани, такі як аутоімунні захворювання і деякі види раку.

Як сказав Емран Альтіндіс, доктор філософії, науковий співробітник Joslin і провідний автор дослідження, заявила: «Наші дослідження можуть допомогти відкрити нову область, яку ми могли б назвати мікробної ендокринологією».

Команда використовувала біоінформатику, вивчення великих дослідницьких баз даних, що містять вірусні геномні послідовності, для пошуку генетичних структур, подібних людським гормонів і регуляторним білкам. Дослідження, опубліковане в журналі PNAS, потім використовувало синтезовані версії вірусних інсуліноподібний пептидів (VILP), які вони виявили, і протестувало їх вплив на мишачі і людські клітини.

Експерименти показали, що VILP дійсно діяли як гормони і зв'язувалися з людськими рецепторами інсуліну, а також з рецепторами подібного гормону, відомого як інсуліноподібний фактор росту один (IGF-1). Дослідження підтверджує, що «VILPs є членами суперсімейства інсуліну і спочатку характеризуються вірусними гормонами».

Пара рукавичок, що перевіряє рівень цукру в крові від пацієнтськими рука використовує систему тестування пальців. Відкриття вірусного інсуліну передбачає, що віруси можуть мати якесь відношення до розвитку діабету ». width = Зображення: фотографія армії США сержантом. Джессіка Дувернай

Хоча виявлені віруси зазвичай не заражають людей, простий акт споживання риби може піддавати людей цих вірусів. Вченим доведеться провести більше випробувань, щоб побачити, чи можуть віруси заражати клітини або поглинатися через кишечник.

Наступним кроком для дослідників буде повернення до баз даних, щоб з'ясувати, чи можуть вони знайти інші віруси, які можуть викликати людські гормони.

«Цей висновок є верхівкою айсберга», - говорить К. Рональд Кан, головний науковий співробітник центру і старший автор доповіді, в прес-релізі. «Вважається, що існує понад 300 000 вірусів, які можуть заражати або переноситися у ссавців, і тільки 7500 або близько того з них, або близько 2,5%, були секвенувати. Таким чином, ми, звичайно ж, чекаємо, що в майбутньому буде знайдено ще багато вірусних гормонів, включаючи більше вірусного інсуліну».

Завдяки цим новим знанням вчені можуть почати задавати питання про діабет і рак, про які вони ніколи не знали. Майбутні розробки, каталізують даним дослідженням, можуть мати глибокі наслідки для розуміння і лікування хвороб.

Джерела: EurekAlert! - Medicine and Health, Economic Times