Нове дослідження стверджує, що існує генетична межа того, як довго ми можемо жити

Нова стаття, опублікована групою дослідників з різних областей, стверджує, що людство досягло піку фізичного розвитку і тривалості життя. Межа є продуктом генетичних обмежень в поєднанні з умовами навколишнього середовища.

Поріг людства

Існує межа людського життя і фізичних здібностей, і комплексний група дослідників говорить, що ми, можливо, вже досягли цього порогу. На жаль, це те, що ми, можливо, не зможемо перевершити. Дійсно, знаки вказують на плато в максимальних генетичних і біологічних межах для віку, висоти і фізичних можливостей людини.

Це перше в своєму роді дослідження, яке охоплює історичну інформацію за 120 років, було опубліковано нещодавно в журналі Frontiers in Physiology. Замість прориву цього порога стався зсув в пропорції людей, які досягли нинішнього порога. Коротше кажучи, більше людей буде домагатися найвищої тривалості життя, але не перевищувати її.

«Людський потенціал, в тому числі збільшений мозок, дорослий зростання, тривалість життя і фізична працездатність, залежить від дуже довгострокових еволюційних параметрів», - вважають дослідники Жан-Франсуа Туссен і Адрієн Марк з Університету Паризького Декарта у Франції сказав Футуризму.

Крім того, в поєднанні з антропогенними факторами - або нашим впливом на навколишнє середовище - цей поріг може навіть побачити зниження. «Всі людські біомаркери (фільтрація нирок, частота дихання, тривалість життя і т. Д) Залежать як від генетичних схильностей, так і від параметрів навколишнього середовища, причому фактори ризику можуть обмежувати функціонування / ефективність кожного досліджуваного органу / організму», - пояснив Туссен і Марк. «Позитивна середовище також сприяє функціональному якості, в той час як обмежені обмеження обмежують її».

Нарощування генетичних обмежень?

Нове дослідження навряд чи стане першим зробити висновок, що людство досягло своїх меж, особливо коли мова заходить про тривалість життя. Раніше у вересні дослідники з Нідерландів опублікували дослідження, в якому встановлений максимальний вік людини до 115 років.

Туссен і Марк знають про зусилля по продовженню життя людей. Вони фактично групують ці проекти на два види: ті, які працюють, щоб продовжити наше «здорове час» і ті, які спрямовані на просте продовження людського життя. Вони хвалять перше, але вони не дуже захоплені цим. Вони пояснили, що дослідники, які беруть участь у продовженні здорового життя, вже знають про генетичні обмеження, представлених в їх дослідженні.

«Однак, якщо ми розглянемо співтовариство, яке підтримує ідею про те, що в найближчому майбутньому люди можуть жити 200 років, 500 років і більше, легко показати, що ці люди зазвичай виконують математичні прогнози без будь-яких біологічних і екологічних міркування ", - сказали вони футуризму.« У них також є редукціоністскіе підходи, які не враховують ні складність взаємодії між людьми і їх середовищем, ні багаторівневі взаємодії».

Проте, не дивлячись на це, дослідження довголіття демонструє вельми сприятливі результати. За загальним визнанням, ряд з них все ще перебуває на ранній стадії. Однак інша ідея, яку потенційно варто вивчити, - це використання інструментів для редагування генів для фіксації факторів, які викликають старіння, таких як певні генетичні мутації.

Туссен і Марк сказали про це: «Багато хто мріє про нові можливості, що пропонуються методами редагування генів, таких як CRISPR / Cas9. Проте, вони піднімають багато біологічних і етичних питань. Чи можемо ми дійсно поліпшити таку технологію, щоб запобігти справжні побічні ефекти і дійсно редагувати або безпечно керувати нашими біологічними системами?»

«Навіть якщо ми будемо домагатися підвищення надійності монтажу, все ж буде складно використовувати CRISPR / Cas9 без короткочасних або віддалених ефектів, пов'язаних з цими аспектами. І довгострокові ефекти відомі тільки після тривалого терміну, - додали вони. «Нарешті, незважаючи на всі технологічні зміни [sic], дилема плато і раніше зберігається, так як правила життя продовжуватимуть переважати. Нові організми нового виду (Homo sapiens 3.0? 4.0? 0.0?) Будуть підтримувати обмеження по висоті, довговічності або фізичними характеристиками - можливо, на більш високому рівні, але вони, безсумнівно, будуть піковими. Дерева не доходять до неба."

Це може залишити відчуття читача утопічним прогресом до вічного життя, яку приніс нам наукою, збитої з пантелику і програної в сумній фантазії, але він або вона все ще може втішити потенціал майбутнього дозрівання людства. Іншими словами, ми могли б зробити наш спільний акт досить, щоб поліпшити межі, обумовлені нашою вироджується середовищем.

Таким же чином, що фактори навколишнього середовища сприяли встановленню ліміту людства, це також може підштовхнути цю межу. «Чи можемо ми скасувати такий процес і як? Очевидно, що буде потрібно якийсь час, коли ми подивимося, що поставлено на карту і що вже зроблено, що неможливо легко скасувати », - пояснив Туссен і Марк футуризму. «Якщо ми розглянемо шкали часу тільки для CO2 і зміни, які вона виробляє для глобального тепла або рівня моря, це вплив буде тривати протягом тисячоліть».

І ми продовжуємо: «Якщо ми залишимося оптимістичними і вважаємо, що все ще можливо повернути назад основні шкідливі наслідки антропогенної діяльності людини (клімат і всі інші), немає підстав вважати, що середня тривалість життя або будь-яка діяльність індекс може не збільшуватися знову , поки вони не досягнуть іншого плато з найвищим потенційним значенням », - додали вони.

Література: EurekAlert!, Межі в фізіології