Вчені виявили «перемикач», який знищує будь-яку ракову клітину

Нове дослідження виявило природний механізм, який клітини використовували для захисту від раку мільйони років тому. Він може стати новим засобом лікування раку.

Модифікації самогубств

В новому дослідженні встановлено, що молекули РНК, спочатку розроблені як засіб вивчення генів, можуть викликати прихований механізм, який спонукає клітини здійснювати самогубство. Деякі вчені вважають, що це може бути використано в якості нового методу лікування раку.

«Це схоже на самогубство, завдаючи удари себе, стріляючи в себе і одночасно стрибаючи з будівлі», - сказав провідний автор дослідження Маркус Пітер в заяві, опублікованій на веб-сайті Північно-Західного університету. «Ви не можете вижити».

Пітер і його команда виявили послідовності в геномі людини, які мають цю здатність, коли перетворюються в маленькі молекули двохланцюжковой РНК. Вважається, що цей механізм є давньою технікою, яку клітини використовували для усунення раку до появи адаптивної імунної системи, багато мільйонів років тому.

Клітини бореться з раком, так як життя стало багатоклітинній, тому Пітер був упевнений, що повинен бути «безпечний», який міг би боротися з ним, як тільки він почав захоплювати. Однак розпізнавання і виявлення цих конкретних молекул було дуже складним, оскільки вони були б активними тільки в той момент, коли клітина стала раковою.

Пітер виявив, що невеликі интерферирующие РНК здатні вбивати ракові клітини, а також виконують свою передбачувану мету - пригнічувати активність генів. Всі гени, необхідні для виживання клітин, усуваються, що дуже мало впливає на нормальні клітини.

Професор урології доктор Шад Текстон співпрацював з Пітером, щоб перевірити, чи можна використовувати цей механізм як засіб лікування раку. Наночастки використовували для введення молекул мишам, що несуть рак яєчника людини, що уповільнювало зростання пухлин без підвищення рівня токсичності тварин. Істотно, що пухлини не розвивали резистентність до цього лікування.

Нове лікування

Показники виживання раку більш перспективні, ніж будь-коли раніше, через значних успіхів в діагностиці. Проте, ми досягли меншого прогресу, коли мова йде про методи лікування.

«Якби у вас була агресивна, метастатична форма хвороби 50 років тому, вас тоді вигнали, а вас все одно вигнали сьогодні», - сказав Пітер. «Удосконалення часто пов'язані з кращими методами виявлення, а не з кращими методами лікування».

Імунна терапія виявилася дуже ефективною, але тільки добірний підмножина раку реагує на лікування. Пітер порівнює методи, встановлені цим дослідженням, і імунну терапію, тому що обидва використовують природні механізми, взяті з еволюційного процесу.

«Наші дослідження можуть стосуватися одного з оригінальних перемикачів знищення природи, і ми сподіваємося, що цей вплив вплине на багато видів раку», - сказав Пітер. «Наші результати можуть бути руйнівними».

Література: Північно-західний, eLife