Відео показує, як зонд НАСА пролітає прямо через корональний викид маси від Сонця

Зонд NASA Parker Solar зробив чудові знімки турбулентної внутрішньої частини потужного коронального викиду маси Сонця.

Чорт забирай

Зонд НАСА «Паркер Солар» не долетів до Сонця, але зробив таке. У 2021 році зонд пролетів прямо в серце величезного викиду корональної маси й вижив, заробивши титул першого космічного корабля, який торкнувся нашої зірки.

Нове дослідження, опубліковане в Astrophysical Journal, розкриває деякі з чудових результатів, отриманих зондом під час його подорожі, у тому числі дивовижні зображення бурхливої ​​внутрішньої частини КВМ у видимому світлі.

На фотографіях, зібраних у відео нижче, зображені турбулентні вири, що проносяться повз зонд, які, на думку дослідників, є ознаками явища, що рідко спостерігається, званого нестабільністю Кельвіна-Гельмгольца (KHI).

Якщо це так, то це найближчий погляд на ці взаємодії при корональному викиді маси, що поглиблює наше розуміння того, як ці величезні викиди плазми проносяться через нашу Сонячну систему.

"Коли ми проєктували інструмент, ми ніколи не очікували, що структури KHI зможуть розвинутись до досить великих масштабів, щоб їх можна було відображати у видимому світлі зображень КВМ у геліосфері", — сказав Ангелос Вурлідас.

Приготовлено

Нестійкості Кельвіна-Гельмгольца рідко спостерігаються на Землі, де вони найбільше помітно проявляються у вигляді хвилеподібних флюктівних хмар. Вони виникають у результаті взаємодії двох сусідніх потоків рідин, що рухаються з різними швидкостями.

При корональному викиді маси це може статися на межі потоків гарячої плазми та сонячного вітру — безперервного потоку заряджених частинок, що випускаються з верхніх шарів атмосфери Сонця, корони.

«Турбулентність, що викликає KHI, відіграє фундаментальну роль у регулюванні динаміки КВМ, що протікають через навколишній сонячний вітер», — співавтор Євангелус Пауріс, астрофізик з Університету Джорджа Мейсона та член Wide-field Imager. Для наукової групи сонячного зонда Parker йдеться у заяві про роботу. «Отже, розуміння турбулентності є ключем до глибшого розуміння еволюції та кінематики КВМ».

Масова атака

Ми ще багато чого не розуміємо у КВМ. Їхня поява може бути спонтанною і важко прогнозованою. Зазвичай вони пов'язані із сонячними плямами та сонячними спалахами, але деякі з них виникають у регіонах Сонця, де такої активності немає.

У вчених є вагомі причини турбуватися з приводу їх двозначності. Сонячні вибухи викидають у космос мільярди тонн матеріалу, що приносить із собою надзвичайно потужні магнітні поля. Спрямовані на Землю, вони можуть спричинити величезні порушення в нашій електричній інфраструктурі, такі як відключення електроенергії та припинення супутникового зв'язку.

Ці останні результати, як стверджують дослідники, можуть допомогти нам зрештою передбачити їх виникнення.

"Пряме отримання зображень незвичайних ефемерних явищ, таких як KHI, за допомогою WISPR/PSP — це відкриття, яке відкриває нове вікно для кращого розуміння поширення КВМ та їх взаємодії з навколишнім сонячним вітром", — сказав Пауріс.

Джерела: DVIDS Control Center